۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵

رئیس هیئت کبدی قم به مهر خبر داد:

صعود کبدی کاران قمی به مرحله نهایی مسابقات کبدی ساحلی کشور

صعود کبدی کاران قمی به مرحله نهایی مسابقات کبدی ساحلی کشور

قم - رئیس هیئت کبدی استان قم از صعود کبدی کاران قمی به مرحله نهایی مسابقات کبدی ساحلی کشور خبر داد.

مسلم رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم کبدی استان قم که در مرحله نخست مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور شرکت کرده بود با کسب عنوان نخست مرحله گروهی به مرحله نهایی این مسابقات که شهریورماه برگزار می‌شود صعود کرد.

وی افزود: کبدی کاران قمی در پایان ۳ مسابقه خود از این رقابت‌ها که روز گذشته در خراسان شمالی پایان یافت توانستند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و با عنوان سرگروه راهی دور بعد شوند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی مردان قم در این رقابت‌ها با ۳ تیم زهک سیستان و بلوچستان، تهران و خراسان شمالی همگروه بود و سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی را برابر خراسان شمالی برگزار کرد.

رشیدی بیان داشت: در این مسابقه تیم کبدی ساحلی قم توانست با نتیجه ۴۱ بر ۲۶ حریف خود را شکست دهد و با کسب ۳ برد متوالی به مرحله پایانی این مسابقات که شهریورماه در سبزوار برگزار می‌شود صعود کند.

وی عنوان کرد: تیم کبدی ساحلی قم در نخستین دیدار خود در این مسابقات با حساب ۴۰ بر ۳۸ تیم زهک سیستان و بلوچستان را شکست داد و سپس در دومین مسابقه برابر تیم تهران با حساب ۴۸ بر ۳۳ صاحب برتری شد.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: این مسابقات در قالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار شد و پس از برگزاری مسابقات مقدماتی، ۲ تیم برتر هر گروه به دور پایانی صعود کردند تا در مرحله پایانی مسابقات خود ر ا برگزار کنند.

کد خبر 2879666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha